Είναι αδιαμφισβήτητο ότι στο επίκεντρο της παπαδιαμαντικής δημιουργίας εξέχουσα σημασία έχουν οι γυναίκες. Οι γυναίκες αυτές έχουν κατακτήσει το δικό τους κοινωνικό ρόλο και θέση στη κοινωνία που ζουν, δημιουργώντας έτσι έναν κατάλογο με μορφές και χαρακτήρες αρκετά διαχρονικό και συνυφασμένο με τούς σημερινούς τύπους γυναικών. Σε πολλά έργα (λ.χ. η «Αποσώστρα», η «Φόνισσα», «η Φαρμακολύτρια») σκιαγραφούνται γυναικείες φιγούρες οι οποίες είναι γραίες ,χήρες ,νεαρά κορίτσια, γυναίκες παντρεμένες οδηγώντας έτσι στο συμπέρασμα του χαρακτηρισμού της παπαδιαμαντικής δημιουργίας ως γυναικοκεντρικής.
Συνεξετάζοντας στη Β΄Λυκείου τα έργα "Πατέρα στο σπίτι", " Το μοιρολόγι της φώκιας" και αποσπάσματα από τη νουβέλλα "Η Φόνισσα", οι μαθητές προβληματίστηκαν και οδηγήθηκαν σε διάφορα συμπεράσματα για τη θέση της γυναίκας διαχρονικά. Απόσταγμα των παραπάνω προβληματισμών αποτελεί η εμπεριστατωμένη εργασία της Φιλομένα Μέρκαϊ, μαθήτριας του Β2 του ΓΕ.Λ. Χαλάστρας.
Για να δείτε την εργασία της Φιλομένα πατήστε ΕΔΩ
Συνεξετάζοντας στη Β΄Λυκείου τα έργα "Πατέρα στο σπίτι", " Το μοιρολόγι της φώκιας" και αποσπάσματα από τη νουβέλλα "Η Φόνισσα", οι μαθητές προβληματίστηκαν και οδηγήθηκαν σε διάφορα συμπεράσματα για τη θέση της γυναίκας διαχρονικά. Απόσταγμα των παραπάνω προβληματισμών αποτελεί η εμπεριστατωμένη εργασία της Φιλομένα Μέρκαϊ, μαθήτριας του Β2 του ΓΕ.Λ. Χαλάστρας.
Για να δείτε την εργασία της Φιλομένα πατήστε ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου