Η μελέτη του καθεστώτος των Τριάκοντα τυράννων από τα Ελληνικά του Ξενοφώντα 2.3.11-16 στην Α΄Λυκείου μάς έδωσε το κίνητρο να προβληματιστούμε μέσα στην τάξη για τα μέσα επιβολής του τυραννικού καθεστώτος , για το ζεύγος ηθική και πολιτική καθώς και για τη διαχρονική και διεθνή διάσταση της τυραννίας. Η πολυτροπική παρουσίαση των εργασιών των μαθητών για τη δικτατορία του Πάγκαλου, του Κονδύλη, του Μεταξά και των Συνταγματαρχών συνέβαλε σημαντικά στη συνειδητοποίηση της βαναυσότητας των ολοκληρωτικών καθεστώτων και στη διάκριση των θεσμικών από τους παρακρατικούς μηχανισμούς.
Μία από τις πολλές κι αξιόλογες εργασίες είναι αυτή του Θάνου Τσιαρτσάφη από το Α4, ο οποίος ασχολήθηκε, ερευνώντας στο διαδίκτυο, με τη δικτατορία του Ιωάννη Μεταξά.
Για να δείτε την εργασία πατήστε ΕΔΩ
Μία από τις πολλές κι αξιόλογες εργασίες είναι αυτή του Θάνου Τσιαρτσάφη από το Α4, ο οποίος ασχολήθηκε, ερευνώντας στο διαδίκτυο, με τη δικτατορία του Ιωάννη Μεταξά.
Για να δείτε την εργασία πατήστε ΕΔΩ
Ελένη καλησπέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις κάνει καταπληκτική δουλειά στο ιστολόγιό σου! Και καλύπτεις όλους τους τομείς που μπορεί να μας απασχολούν.
Η Α΄Λυκείου μας βασανίζει λίγο( εως πολύ...) φέτος ε;;
Πάντως τα παιδιά τουλάχιστον για τα Αρχαία ( δεν διδάσκω εγώ φέτος, αλλά ακούω τους άλλους συναδέλφους) φαίνεται να ανταποκρίνονται θετικά! Γλύτωσαν απο το φόβητρο της μετάφρασης και της αποστήθισης λένε.
Καλή δύναμη,
με δημιουργικότητα και έμπνευση!