Απόλυτα εναρμονισμένο με τους θεματικούς κύκλους τόσο της Β΄όσο και της Γ΄Λυκείου το θέμα των φετινών εξετάσεων. Το στοχαστικό δοκίμιο της Ελένης Γλύκατζη-Αρβελέρ είναι κατανοητό και οι εξοικειωμένοι με την ανάγνωση ανάλογων κειμένων υποψήφιοι δε θα αντιμετωπίσουν προσκόμματα στην πρόσληψη των ιδεών του. Οι ερωτήσεις είναι κι αυτές σύμφωνες με τη δομή και το τυπικό των κριτηρίων αξιολόγησης και όσον αφορά στο Γ θέμα, η εισήγηση που καλούνται να αναπτύξουν με θέμα την Τέχνη και το σχολείο εντάσσεται μέσα στους γενικότερους προβληματισμούς τους.
Them glo gen_c_hmer_d_esp_no_1206
View more documents from Eleni Papadopoulou
Ενδιαφέρον θέμα και εξαιρετικό το κείμενο,αλλά δεν το θεωρώ καθόλου εύκολο και βατό για την πλειονότητα των υποψηφίων. Κάποτε διόρθωνα ένα εξίσου θεωρητικό θέμα στις Πανελλήνιες (την παράδοση) και οι μαθητές δεν είχαν γράψει πολύ καλά. Πρόκειται για ένα θέμα που απευθύνεται σε πολύ καλά προετοιμασμένους και σκεπτόμενους υποψηφίους που διαθέτουν και καλλιτεχνικές ανησυχίες/ευαισθησίες!το θεωρώ εντούτοις εύστοχο γιατί ξεφεύγει από τα "κλισέ" θέματα και ο μαθητής μπορεί να εκφράσει τα επιχειρήματά του. Απλώς, τόνισα ότι έχει μια δυσκολία ειδικά για όσους που έχουν προετοιμαστεί επιφανειακά και επιπόλαια. Δεν θα περίμενα να ζητηθεί ένα οικονομικό/πολιτικό θέμα φέτος λόγω των συνθηκών που επικρατούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια σου πολλά και καλή επιτυχία σε όλους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ!
ΔιαγραφήΝομίζω, Ελένη μου, ότι -πέρα από τις παρατηρήσεις και την παραγωγή λόγου που ήταν βατά- το κείμενο της Αρβελέρ ήταν και δυσνόητο και με πυκνά νοήματα και πολύ φοβάμαι ότι λίγες περιλήψεις θα βαθμολογηθούν φέτος με πάνω από 16-17 μονάδες
ΑπάντησηΔιαγραφήναι Αγγελική, απ' ό τι φαίνεται η περίληψη δυσκόλεψε τους υποψήφιους. Θα δούμε και από τα πρώτα στατιστικά των βαθμολογιών. Πάντως, το κείμενο της Αρβελέρ είχε ύφος ανάλογο με το θέμα που πραγματευόταν.
ΑπάντησηΔιαγραφή